onsdag, februari 03, 2016

Utmattning efter panikdag!

God kväll, kära läsare! Igår blev ni lovade ett fangirlinlägg, vilket ännu kommer, men ikväll är jag i för dåligt skick. Jag har mått okej idag, men jag är fruktansvärt trött och hade igår flera panikångestattacker. Faktiskt så är det ett under att jag klarade av att skriva det där långa inlägget om den första tecknade Batman-serien igår, för jag var riktigt risig. Idag har jag tagit två alvedontabletter för min fruktansvärda huvudvärk från gårdagen. Jag brukar verkligen inte ta värktabletter om jag inte verkligen behöver, men den här gången var det nödvändigt. Det förekommer ofta att jag får extrem huvudvärk och drabbas av extrem trötthet efter mina panikattacker. Faktiskt så ska jag vid något tillfälle skriva om hur det kan vara att leva med panikångest, men inte ikväll. Det är nämligen någonting som behöver uppmärksammas mer och som världen behöver mer kunskap om, men det tar vi som sagt en annan dag. Hursomhelst så lovar jag att snarast möjligt skriva fangirlinlägget som jag lovade er igår. Ikväll är jag jättetrött och måste undvika ansträngning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar