torsdag, februari 04, 2016

Fangirlinlägg väntar ännu!

God kväll! Idag var tanken att jag skulle publicera ett fangirlinlägg, men jag har haft besök halva dagen och är därför för utmattad ikväll. Jag har också varit i farten hela dagen med en massa saker och jag har inte sovit ordentligt inatt, därför så måste fangirlinlägget vänta lite till. Var tålmodiga, det kommer ännu, saken är bara den att jag vill att det ska vara ordentligt skrivet. Skulle jag publicera det ikväll så skulle det vara kort och inte ens halvfärdigt, vilket jag inte skulle tåla. Jag är otroligt noggrann med att mina inlägg blir fullständigt och ordentligt skrivna, därför vill jag inte publicera någonting som inte ser bra ut eller är klart. Vi försöker imorgon igen när jag förhoppningsvis är utvilad och har fått sova ut en lång natt. Vi hörs av då. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar