tisdag, februari 16, 2016

Kylan tar på energin!

God kväll, kära läsare! Tar kylan något på er energi? Den tar nästan all min. Att det blir allt ljusare ute gör inte saken bättre, dessa vårkänslor gör mig jättetrött. En kan tro att jag borde bli piggare av ljusheten ute, men det är helt tvärtom. Faktiskt så var det ett under att jag klarade av att åka in till stan idag för att träffa Femifantasy, eller åtminstone två av medlemmarna. Idag träffade vi även kort en tidigare medlem för att hon skulle köpa ett sällskapsspel av mig. Det är så skönt att få bli av med saker jag inte har nytta av längre.


Jag måste även få ge mig själv beröm för att jag orkade med allting som skulle göras idag. Diska, kolla upp fonder och fraktkostnader för säljesobjekt, åka in till stan och även träffa Femifantasy. Som ovanskrivet så tar kylan en massa energi från mig och gör mig konstant trött. Jag orkar sällan lika mycket som tidigare, men nu bor jag ju också långt från stan. Att bo själv är älskvärt, men samtidigt så väldigt jätteenergikrävande.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar