lördag, juli 18, 2015

Mycket att göra!

Godkväll på er! Hoppas att ni mår bra denna mysiga regnkväll. Jag har inte hunnit blogga på över en vecka nu, men energin och tiden har inte räckt till. Mitt filmprojekt tar upp all min tid nuförtiden och jag har dessutom haft en kämpig vecka. Tyvärr har inte så mycket blivit gjort under filmträffarna eftersom det har varit en massa utomstående drama, men tack och lov så ska det vara över nu. Regissören har skärpt villkoren ordentligt och ser nu till att utomstående saker inte tas under filmlektionerna.

Trots att vi inte fått så jättemycket gjort så lyckades jag åtminstone hinna med att klä en medverkande väninna i filmkläder i torsdags. Här har ni även en bild av henne i min klänning, en annan väninnas korsett och min sjal. Visst blev hon underbart vacker? Jag älskar att leka med filmkläder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar