söndag, juli 19, 2015

Phantom Valley - Björngudens förbannelse!

Hej, kära vänner! Den här gången tänkte jag dela med mig av ett lästips, nämligen "Björngudens förbannelse". Jag har precis börjat läsa den och finner den riktigt intressant. Den ingår i bokserien "Phantom Valley", som jag är riktigt förtjust i. Tidigare har jag läst böckerna "Den ondskefulla", "På andra sidan spegeln" och "Mörkrets ande", jag älskar samtliga av dem. Gillar ni äventyr, spänning, men också lättläst material så rekommenderar jag varmt böckerna i serien "Phantom Valley". Alla lika unika och spännande på alla tänkbara sätt. Min väninna Fanny lånade mig boken "På andra sidan spegeln", som jag förälskade mig i direkt, sedan dess har hon fortsatt att låna ut böckerna hon har. Läs dem, de är värda all tid i världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar