måndag, juli 10, 2017

Nytestad tesort!

Hallojsan! Förra året skrev jag två inlägg om te, som är en av mina absoluta favoritdrycker. Den här gången tänkte jag ge tips om en tesort som jag testade hemma hos min kära väninna Varga förra månaden när vi kacklade om lite olika saker kring Femifantasy. Teet är kallat Gotländsk Sommar Blandning. (Ja, det ska tydligen vara en särskriven titel!) Färgen på teet har jag glömt, men jag tror att det var svart. Gillar ni te och frukt-/bärblandningar så rekommenderar jag Gotländsk Sommar Blandning riktigt varmt. Min ekonomi är inte så bra just nu, men så snart jag har mer pengar att spendera på nöjen så ska jag direkt beställa ett paket eller kanske två från nätet.


Förutom att kackla om Femifantasys planering och dricka te så bad jag Varga att testa några kläder för att standin:a i en trailerinspelning några dagar senare. Som jag har nämnt tidigare så älskar jag att syssla med kläder och hår, med mera, men min tid och energi räcker inte till allting jag skulle vilja göra. Nåja, mer om det någon annan gång. Jag kommer helt klart att skriva om min inspelning i ett annat inlägg inom en snar framtid, för just nu väntar stranden på mig. Fler inlägg om Femifantasys verksamhet är på väg snart, ska ni se.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar