torsdag, juni 29, 2017

Mobilen tillbaka!

Ni anar inte hur mycket besvär jag har haft med min mobil det senaste halvåret. USB-knas, batteriproblem, sprucken skärm, skräpfiler, med mera, har varit stora problem för mig det senaste halvåret. Två gånger på kort tid har jag varit mobillös i över en vecka, vilket är väldigt mycket då jag bör själv utanför Stockholms kommun och inte har något bredband hemma. (Mobilens Internet är alltså det enda Internet jag har hemma.) Det är obeskrivligt fruktansvärt att inte komma åt Internet eller alls nå större delen av sina kontakter. Tack och lov så verkar problemen lösta nu, men det var inte roligt att vara utan mobil så mycket på kort tid.

Har ni några erfarenheter av mobilstrul? Hur länge brukar era mobiler hålla? Vilka märken gillar ni bäst och varför?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar