lördag, maj 07, 2016

Valborg 2016!

Sista saken jag tar upp ikväll: Det var ju Valborg förra helgen, så jag har firat Valborg i Värmdö för första gången någonsin. Jag var med min bästis vid en av Djurös stränder, där vi ställde oss vid en brasa och njöt. Tyvärr så var dagen inte riktigt så som den var tänkt att bli, men jag slapp åtminstone vara ensam. Min mamma skulle också ha kommit, men det blev för struligt med bussarna till mig, så hon kom nästa dag. Nåja, huvudsaken var väl ändå att jag inte satt ensam hela Valborg, som jag nästan befarade att jag skulle tvingas göra då majoriteten var upptagna på andra håll. Stressig är det minsta jag kan kalla årets Valborg, men jag och min bästis fick åtminstone njuta av en av Djurös vackra brasor. Vi tog även en lång promenad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar