måndag, mars 21, 2016

Tripp till Tensta!

Yay, den här dagen började faktiskt riktigt bra! Jag åkte till Tensta för att träffa en väninna som jag inte har träffat på jättelänge. Tedrickande, Femifantasyprat, manusdiskussioner, medicindiskussioner, diagnosdiskussioner, psykisk hälsa, psykisk ohälsa, promenader, jättestor vovve, med mera, ledde till en trevlig start på dagen. Jag blev också presenterad för en väninna till min väninna, också jättetrevlig person!

Jag vill egentligen skriva mer detaljerat om allting som blev av i Tensta idag, men jag är på tok för trött för det just nu. Poängen är att det var riktigt trevligt och givande. Än en gång kändes det meningsfullt att göra någonting, för jag saknar verkligen någonting givande att göra! Idag fick jag åtminstone göra någonting.

(Jag har ingen bild på mig och min väninna tillsammans, så än en gång får ni en bild av Harley Quinn och Poison Ivy, som ändå liknar mig och min väninna i fråga. Det är ju i alla fall alltid bättre än ingenting.)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar