måndag, mars 21, 2016

Astroföreställningar!

Min dag avslutades med teater ikväll, men detta är inte mitt sista inlägg för ikväll. Det var dessutom en femdelad föreställning som var riktigt bra. Det började med att regissören presenterade och öppnade showen, följt av en filmvisning där några av skådespelarna medverkade, därefter läste en skådespelerska dikter, sedan spelades den sorgliga pjäsen "Solhemmet" och efter en kort paus så spelades sedan den roande pjäsen "Dubbeldeckaren". Det var riktigt skojigt att se dem i ett klart resultat, för jag har varit med och skrivit manus till båda pjäserna. Att jag känner skådespelarna eftersom vi har jobbat tillsammans var ju ett plus.

Efter föreställningen blev även jag uppdragen på scenen och fick en blomma av regissören. Så även om kommunen tvingat mig att sluta på Astroteatern så fick jag åtminstone lite lön för slitet som varit.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar