tisdag, februari 02, 2016

Sömnbrist!

God morgon på er! Idag inleder jag dagen med ett grinigt blogginlägg bara för att komma igång med skrivandet. Jag har knappt sovit alls inatt, så jag är fruktansvärt trött idag. Snart kommer min boendestödjare över, men hur mycket jag orkar idag får vi se eftersom jag har sovit så dåligt. Faktiskt så känner jag mig nästan aldrig utvilad nuförtiden, jag är så jättetrött konstant och har ingen aning om varför. Så är det även när jag faktiskt har sovit ordentligt, men jag har ju ändå misstankar om vad som kan ligga bakom även om jag egentligen inte har en aning. Med andra ord så kan ni inte vänta er några positiva inlägg idag, men i bästa fall blir det åtminstone ett. Nästa inlägg kommer att handla om någonting som är riktigt personligt för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar