söndag, februari 14, 2016

Såld film = början på en ny vänskap!

Hej igen! Den här gången ville jag bara dela med mig av lyckan att ha fått en gammal film såld. Eftersom min ekonomi är ganska kass just nu så anstränger jag mig för att få gamla saker, som exempelvis filmer, sålda. Igår nappade äntligen en person som köpte filmen Sagan om My Little Pony av mig. Det roliga var att det visade sig att vi bodde på samma adress, vilket ökar chansen till att filmen blev början på en ny vänskap.

Jag kan inte ens beskriva glädjen och lättnaden att börja bli av med saker. Delvis så får jag några kronor extra för det och delvis så blir jag av med sakerna som jag inte längre behöver. Båda två är jättestora lättnader för mig i skrivande stund. Det är så skönt att bli av med gamla saker som någon annan kan ha nytta av. Kolla gärna in mitt säljes-album på Facebook för att se om ni kanske skulle hitta någonting som intresserar er. Saker som jag inte lyckas sälja inom en viss tid skänker jag till välgörenhet, det viktigaste är att bli av med dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar