onsdag, februari 10, 2016

Huvudvärk efter gårdagen!

God kväll, kära läsare! Idag har jag varit på bättre humör än igår, men jösses, så trött jag har varit idag. Jag sov närmare tolv timmar i natt och vaknade med en fruktansvärd huvudvärk, så det fanns inte något annat val för mig än att ta en alvedon för att lugna ner värken. Jag är som tidigare skrivet riktigt anti-tabletter i de flesta fall, men när jag tar värktabletter så är det för att smärtan annars tar död på mig sakta inifrån. (Okej, lite överdramatiskt, men ni förstår poängen. Fallen är extrema, oavsett hur de beskrivs eller vad som sägs.)

 


På grund av utmattning så har inte så mycket blivit gjort idag, faktiskt. Jag har tittat på några episoder av Batman: The Animated Series, tvättat ganska så många klädesplagg och även handlat. Med andra ord har åtminstone något blivit gjort, men inte många sysslor och ingenting socialt alls. *pustar ut*


Jaja... även jag mår bra av att få vara helt ifred från även vänner ibland. Just nu när jag har en ångestfas så behöver jag mycket tid för mig själv för att återfå krafterna, men så snart jag är bra igen kommer jag än en gång att kunna vara social som vanligt. Nu gäller det att ta hand om mig själv och min mysiga lägenhet.



Fast i och för sig, någonting som jag också har sysslat med idag är att leka med fotofärgredigering. Det är inte alla som känner till detta, men jag har en gång i tiden haft ett stort intresse för färg och former. Även idag tycker jag om att leka med färger, men oftast då med foton. När jag var liten så brukade jag tycka mycket om att måla med akvarellfärger och även vanliga vattenfärger, idag gillar jag att färgredigera foton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar