fredag, januari 22, 2016

Tråkiga Stockholm!

Ikväll har jag inte för avsikt att vara särskilt trevlig eller tillmötesgående i det här inlägget, för jag är grinig och trött. Jag säger inte emot att jag har haft en bra dag, men jag har inte sovit särskilt många timmar inatt och har varit med om griniga personer. Dessutom så såg jag en person som liknande en politiker som jag verkligen inte tycker om, så mitt humör är verkligen inte på topp just nu. Fast, vad kan en vänta sig? Jag var ett tack i Stockholm idag (innerstan) och jag tycker så fruktansvärt illa om den. Stressiga miljöer, gråa humör, otrevliga människor, med mera. Givetvis är inte alla sådana, men ändå på tok för många.

Igår skrev jag ju att jag skulle till Studiefrämjandet idag. Det kan ni läsa om här på Femifantasys blogg. Personen jag träffade var ju trevlig dock och jag fick en massa bra information, nästan lite för bra och för mycket - så mycket att jag inte hängde med i allting, men det ordnar sig med tiden. Jag har åtminstone fått papper om Studiecirkel att fylla i för att vi i Femifantasy någon gång ska komma igång.

Aja, jag ska inte bara gnälla, några bilder kan jag ju dela för sakens skull så att inte inlägget blir alltför trist:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar