onsdag, januari 20, 2016

Snön har lagts över Stavsnäs!

God kväll på er! Detta blir mitt tredje inlägg ikväll. När man har varit Internetlös en lång tid så blir det mycket att skriva om och ikväll känner fingrarna för att få trycka på tangenterna i iver om att blogga. I det här inlägget tänkte jag inte skriva så mycket, istället vill jag visa er några bilder av den fallna vintersnön som har lagts över Stavsnäs. Som ni kommer att se på bilderna så är de tagna under väldigt olika stunder på dagen. De första togs när det var ljust ute, de senare togs när mörkret hade lagt sig. Det är riktigt kallt nuförtiden och det tar otroligt mycket energi från mig, men jag älskar däremot mörkret som lägger sig så tidigt. Det ger en anledning att tända ljus och dricka te i det mysiga mörkret, för att nu inte tala om att jag sover mycket bättre om nätterna än när det är ljust ute. Mörkret är det absolut bästa med vintern, men kylan hade jag nog helt klarat mig utan. Aja, jag får en ursäkt att dricka mycket te nu när det är så kallt ute.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar