onsdag, januari 20, 2016

Nytt år, nya inlägg!

Hej på er! Long time, no see - igen! Gott nytt år på er, kära läsare. Under hösten 2015 hade jag knappt någon tid till bloggande eftersom jag hade så fullt upp med Femifantasy, så fullt upp att jag nästan brände ut mig. Förutom det så har jag flyttat hemifrån och har först nyligen fått Internet hemma, äntligen! Att vara utan Internet försvårar ju väldigt mycket och det gjorde min senaste mobilräkning skyhög eftersom jag var tvungen att köpa ny surf hela tiden. Tack och lov har jag äntligen fått Internet tillbaka igen, så nu kan jag blogga, betala räkningar, med mera, som vanligt igen. *PUST*! Aja, bättre sent än aldrig. Nu måste jag rusa iväg till affären för att handla några saker, men fler inlägg väntar ännu. Håll ögonen öppna, vi ses snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar