onsdag, september 23, 2015

Femifantasys filmarbete!

Ja, ännu ett inlägg idag. Jag ville bara påminna er om att det fortfarande går att söka sig till Femifantasys filmgrupp, för vi behöver både skådespelare och statister ännu. I nästa inlägg får ni veta exakt vad för skådespelsroller vi söker, med tiden får ni även se en statistannons, men en sak i taget. Trots att vi fortfarande söker folk så känns det dock som att vi äntligen börjar komma igång på riktigt. Vi ska snart börja jobba med storyboard och vi har äntligen börjat öva på att agera, men snart ska vi börja öva på scener och våra roller. Just nu är rollfördelningen hemlig, men snart får alla veta vilka roller de ska spela. Några har redan fått roller, men de får ännu inte berätta vad de ska spela. Det här ska bli jätteroligt att få komma igång med på riktigt så snart som bara möjligt. När jag väl blir frisk från denna envisa förkylning så ska vi börja fiffla med storyboard, repetitioner och övningar. Jag har varit väldigt stressad på sistone, men det ska nog lugna sig när gruppen får mer struktur. Här har ni några bilder av mina fina medhjälpare i gruppen:


Detta är inte alla, men större delen av folket som finns nu. Det är ju sjukdomstider nu, så det är svårt att samla alla på en gång. Imorgon träffar jag några av dessa raringar igen och då ska vi jobba hårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar