tisdag, augusti 18, 2015

Psykiskt bättre, fysiskt sämre!

Hej, kära läsare! Nu är jag tillbaka igen efter en liten bloggpaus. Som ni kanske minns så hade jag en jobbig tid ett tag, därför har jag inte varit aktiv på bloggen. Nu har jag åtminstone för stunden blivit av med ångesten, men istället har jag drabbats av en förkylning. Om inte annat så är åtminstone mitt psykiska tillstånd bättre, vilket är tack vare min filmgrupp. Det känns bra att vara igång med saker igen, irriterande nog blev jag ju sjuk i samma veva. Jag tar tacksam emot förslag på hur man lindrar förkylningar.


Nu vet ni åtminstone att jag är tillbaka här igen och ska börja blogga som vanligt snart. Nu när jag är förkyld så är det inte troligt att jag kommer att orka med något aktivt bloggande, men förhoppningsvis är jag frisk snart igen. I nästa inlägg ska ni få ett lästips på en bok jag lånade av en väninna, men nu måste jag vila. Har ni förslag på hur man snabbt botar förkylning så lyssnar jag som sagt mer än gärna. Vi hörs snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar