onsdag, augusti 27, 2014

Presentation!

Hej där! Det här blir mitt första inlägg på den här bloggen, så jag tror att en presentation skulle vara på sin plats. Som det står i beskrivningen här på sidan så kan ni kalla mig Lia, det är kort och enkelt nog att använda som nätnamn. På den här hemsidan kommer ni att hitta många olika bilder och inlägg om många olika saker, saker som sker i mitt liv just nu och saker som intresserar mig. Mina tre största intressen är psykologi, kvinnohistoria och fantasy, så om dessa tre ämnen kommer ni att hitta en del inlägg. Förutom det så kan jag väl även tillägga att jag även gillar teater och musik, så det kommer ni också hitta en del inlägg om. Mer än så finns det tyvärr inte att tillägga för stunden, men fler inlägg kommer ännu. Ha en jättemysig eftermiddag och en jättetrevlig kväll, så ses vi snart nog igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar