fredag, juni 16, 2017

Bloggdags igen!

Hej! Den här sidan har inte uppdaterats på närmare ett år nu, vilket har sina tusentals olika anledningar som jag inte tänker gå in på här och nu. Nåja, poängen är att jag är tillbaka igen.

Min vän Varga gav mig energin att återvända till bloggandet igen. Hon har uppdaterat Femifantasys blogg, (nouw.com/femifantasy), sedan vaknade jag till liv från min bloggkoma och insåg att jag ville ta tag i skrivandet igen. Därför kommer jag än en gång att försöka posta ett inlägg om dagen, ifall det finns någonting värt att skriva om. (Både Femifantasys blogg och den här!)

Det har skett extremt mycket under tiden som jag har varit borta, så jag kommer inte att kunna skriva om allting som jag skulle vilja. Jag kommer dock att fortsätta att posta foton och inlägg om bland annat feminism samt kvinnosyn, med mera.

Nåja, poängen är som sagt att jag är tillbaka igen! Håll ögonen öppna efter nyare och intressantare inlägg. Jag hoppas att mitt skrivsätt har utvecklats sedan jag skrev någonting här sist.

Hej så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar