onsdag, april 06, 2016

Tre år sedan - dramatisk look!

Halloj! Minns ni att jag i höstas skrev om att jag kände en saknad för smink? Jag har sminkat mig väldigt lite och sällan det senaste året, men jag saknar det ibland. Att jag inte har sminkat mig så mycket har berott på flera anledningar, bland annat hudproblem, noja, bekvämlighet, med mera. Förut brukade jag sminka mig riktigt dramatisk och även klä upp mig riktigt dramatiskt, idag har jag bara kvar den gotiska stilen. I skrivande stund har jag ett torrt sår vid hakgropen, ett sår som hindrar mig från att bära smink. Inte ens för Femifantasy har jag kunnat fotas eller sminkas på jättelänge, men om inte annat så har jag åtminstone kunnat styla och fota andra. Idag påminde Facebook mig om en look jag hade för tre år sedan, en dramatisk look!


Om nu bara mitt förpestade sår läker så ska jag åtminstone i Femifantasysyften börja leka med smink och dramatik igen. Tills vidare får jag nöja mig med att styla andra, men också det är riktigt roligt. Jag mår så jättebra av att leka med smink, kläder, tyger och rekvisita. Det är vad jag brinner för och vill satsa på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar