tisdag, mars 01, 2016

Sålda, postade saker och hemmafix!

God kväll, kära läsare! Den här gången finns det inte heller så mycket att säga eftersom ingenting intressant har skett. Jag har haft boendestöd, fixat med min nya bäddsoffa, postat iväg ett par sålda saker, men mycket mer har inte hänt. Femifantasy skulle ha haft ett möte i Gustavsbergs centrum idag, men hälften av dem inkallade fick ställa in av personliga skäl och därför bestämde vi oss för att skjuta upp träffen till på söndag.

Förhoppningsvis så får ni trevligare inlägg att läsa snart. Det finns mycket jag vill skriva om, men jag är ofta trött på kvällen nuförtiden och vill inte sitta för mycket framför skärmen om det är fint väder ute. Aja, de kommer åtminstone snart nog, ska ni se. Trots kvällströttheten så har jag ändå fått en del gjort idag. Min boendestödjare tyckte att jag såg mycket lugnare och mer harmonisk ut än tidigare. Troligen så beror det på att jag äntligen har fått in ett par av möblerna jag har saknat. Visst är hemmet i oordning ännu, men sakta börjar jag få ordning på saker. Pyramiderna byggdes inte över en natt, som jag brukar säga om tidskrav.

Aja, det bästa som hänt idag är väl att jag fick ordning på min bäddsoffa och även postade iväg ett par sålda saker. På lördag så kommer även min mamma och min lillasyster hit, då får de med sig några saker som jag tänker skänka till välgörenhet. Ett par filmer och några gamla leksaker som aldrig varit jätteviktiga för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar