måndag, mars 14, 2016

Några dagars bloggpaus!

Halloj där! Som ni nog märkt så har jag tagit mig några dagars paus från bloggen. Jag har ju många gånger bloggat bara för sakens skull, men det blev en stress för mig i längden. Jag fick ingen sinnesro och var bara stressad för att jag hela tiden tänkte att jag var tvungen att skriva åtminstone ett inlägg om dagen. Det fungerade dock inte längre, jag blev som sagt bara stressad och kände ingen mening med bloggandet. Jag kommer att fortsätta blogga ordentligt framöver, men kanske inte varje dag. Jag vill att det ska finnas en mening med att blogga, att skriva bara för sakens skull är inte någon bra mening. Visst kommer det ännu att komma inlägg som är skrivna bara för bloggskrivandets skull, men det kommer antagligen inte att vara varje dag. Förutom att jag blir stressad av känslan att behöva blogga varje dag så får inte heller ni någonting intressant att läsa, vilket inte alls går för sig. Också ni måste ju få en anledning till att läsa mina inlägg, för jag vill ju inte att ni ska tröttna på mig och alla mina vardagliga och riktigt jättetråkiga blogginlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar