söndag, februari 28, 2016

Ponnyfilmerna går hem hos grannen!

Åh, min ponnyälskande granne är verkligen fantastisk! Än en gång fick jag en ponnyfilm såld till henne, innan jag ens la upp den på Facebook den här gången. Hon blev tidigare lovad förtur till ponnyfilmer jag behöver bli av med, så jag kontaktade henne innan jag la upp filmen på nätet. Med ens tackade hon ja, så vi möttes upp idag för att avsluta affären. Jag fick också träffa hennes make och hennes tre jättefina barn. Det har blivit en riktigt trevlig vana att mötas upp för ponnyaffärer som blir till bådas glädje. Ett av hennes barn kramade om mig innan vi gick åt olika håll. Barnkramar kan verkligen vara så värmande och glädjande att det är helt otroligt! Jag är inte en barnfantast, men tycker ändå att barn kan vara underbara när de själva vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar