måndag, februari 08, 2016

Inväntar besök!

Halloj! Idag mår jag faktiskt ganska så okej. Jag har sovit ut en lång natt (även om dygnsrytmen är förstörd), jag har orkat ta hand om disken (vilket jag kan säga är riktigt energikrävande), jag har skrivit lite på en "fusklapp" som ska användas för att hjälpa en väninna med psykiska problem. I skrivande stund inväntar jag besök från henne. Vi ska tala om lite saker som jag har fått lära mig när jag har studerat psykologi. Mer om detta ska jag skriva en annan gång, men jag har läst psykologi och även deltagit i en teatergrupp där vi har fått lära oss att kommunicera på ett icke-sårande sätt. Även psykologi och KBT ingick, vilket jag idag ska försöka använda för att hjälpa min väninna. Som sagt, mer om detta kommer antagligen hit i framtiden.




Medan jag har inväntat min väninna har jag druckit flera koppar te och även lekt lite med fotoredigering. Även Femifantasys blogg har fått fler inlägg idag. Nu kan ni där läsa om gårdagens besök i Bergshamra.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar