söndag, februari 21, 2016

Ännu en film såld!

ÄNTLIGEN börjar jag bli av med lite saker. Givetvis är det fortfarande mycket som jag behöver bli av med, men sakta börjar jag få saker sålda. Jag håller även på att sortera ut några saker att skänka till välgörenhet, saker som jag knappast kommer att få sålda hur jag än försöker. Den kommande veckan inväntar jag pengar från lite olika håll för olika saker jag har fått sålda, så på tisdag ska jag tillsammans med min boendestödjare kolla upp fraktkostnad för lite olika saker. Som sagt, äntligen blir jag av med saker och får in några kronor för det. Bara den här helgen har jag fått tre ponnyfilmer sålda, för att jag har en så trevlig granne som gillar gamla My Little Pony. (Alltså den riktigt gamla serien från 80-talet. En jättemysig serie, måste jag säga.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar