torsdag, januari 21, 2016

Tripp till Vällingby!

Godkväll på er! Hoppas att allting är fint med er. I det här inlägget kommer jag inte att nämna så mycket, men det är viktigt för mig att ändå skriva här på bloggen för att inte komma ur balans igen så att det går flera månader mellan varje inlägg. Fast, det hör egentligen inte hit, jag ville bara vara tydlig. Nåja...

Idag hade jag ett ärende i Vällingby, så jag passade på att titta in hos min familj som bor där. Min mamma var inte hemma, men jag träffade åtminstone min lillasyster en kort stund innan jag var tvungen att ge mig iväg igen. Besöket hemma var bara kort den här gången, så jag lovade min syster att titta förbi snart igen under lite mindre stressiga omständigheter. Idag hade jag nämligen bråttom hem till Stavsnäs för att jag väntade besök av en väninna. Som alltid blev det en massa intressanta diskussioner om allting från skådespel till löneanställningar och som alltid var det jättetrevligt. Fast det där tycker jag att vi tar i nästa inlägg istället för här, så nu fokuserar vi åter på min korta tripp till Vällingby där jag har min mamma och min lillasyster.

Givetvis tog jag ju även några bilder när jag ändå promenerade från platsen där jag hade mitt ärende till gatan där min familj bor. Solen sken, det var ljust och för en gångs skull inte så farligt kallt för en vinterdag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar