lördag, oktober 31, 2015

Panikattacker!

Hej där! Än en gång har jag tagit en lång paus från bloggen. Som ni kanske minns så handlade mitt förra inlägg om egen tid. Just egen tid är anledningen till att jag inte har bloggat på ett tag. Faktiskt så har jag varit så trött och sliten på sistone att jag inte ens orkat träffa vänner längre. I onsdags var jag osocial hela dagen fram till kvällen då min bästis kom på besök. Vi drack te, talade, sedan efter att jag var tvungen att ta hand om lite saker stack vi till simhallen och tog en simtur. Det var skönt att simma, men den här gången höll det inte mina problem borta. Ännu en ångestattack kom på kvällen och även dagen därefter. Min vecka har bestått av många panikattacker, så jag har varit riktigt trött på sistone. Kortfattat sagt: Jag har haft på tok för mycket att stå i på en gång! Jag vet inte hur många av mina vänner som har sagt åt mig att sakta ner, men jag vet för ett faktum att det är först nu som jag har insett hur rätt de hade. Därför ska jag börja slappna av mer framöver. Nu har jag sagt åt nästan alla att jag kommer att vara otillgänglig på onsdagar. Inga samtal, inga SMS, inga Facebookkommentarer, etc. Bara simningen på kvällen med min bästa vän, ingenting annat.

Fast apropå att vila: Nu måste jag ta en paus och kontakta min bästis för att tala med henne om filmgruppen jag har skrivit om tidigare, Femifantasy. Blir det inga fler blogginlägg ikväll så vet ni nu varför. Ha en underbar kväll, kära läsare. Vi hörs kanske senare ikväll igen eller nästa vecka. Hej och kram så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar