torsdag, september 24, 2015

En ny chans i livet!

Hej på er! Hoppas att allting är bra eller åtminstone okej med er alla. Förutom att min förkylning är retligt envis så mår jag faktiskt ganska så bra just nu. Igår kväll ringde nämligen Femifantasys regissör till mig och erbjöd mig en chans till någonting jag drömt om så länge jag kan minnas. Exakt vad tänker jag inte gå ut med ännu förrän allting är färdigt, men det jag kan tala om är att det har med teater och skådespel att göra.



Dessa bilder är förvisso inte från idag eller ens nytagna, men de passar in på temat teater. De är nämligen från en föreställning av pjäsen TablettRoulette från i våras. Jag var så otroligt glad den kvällen att jag inte kunde sluta le. Tyvärr så förlorade jag den tjusiga hatten för en tid sedan, vilket var synd eftersom jag var riktigt förtjust i den. Durkslaget på huvudet är från en scen där min karaktär spelar galen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar