lördag, augusti 08, 2015

Sorgsen!

God kväll, fina läsare. Ikväll väntar inga roliga nyheter, jag är nämligen riktigt låg. Eftersom det här är Internet och inlägget kan läsas av alla så tänker jag inte gå in på några detaljer, det räcker med att säga att jag är låg just nu för att jag har det jobbigt. Känslor och förnuft går sällan ihop, men jag låter oftast känslorna styra för mycket och därför blir ingenting gjort någonstans. Fast ja, alla har vi ju våra svårare tider, vi är inte mer än människor. I framtiden kanske jag berättar varför jag är nere, men just nu behöver jag stanna till för att fundera över vad jag verkligen vill göra med saker och ting. En glad nyhet är i alla fall att filmgruppen och filmarbetet drar igång på torsdag igen, så förhoppningsvis mår jag bättre när jag har en sysselsättning att distrahera mitt dåliga mående med. Under helgens gång har jag nästan bara gråtit och varit nere, så därför får ni inte många roliga inlägg att se framemot på ett tag. Det enda jag kan nämna kring måendet är att jag känner mig riktigt utnyttjad på många sätt, men mer än så behöver vi inte ta upp nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar