tisdag, augusti 18, 2015

Sånglektioner

Kvällens sista inlägg: Sånglektioner! Nej, jag har inte för avsikt att ge er sånglektioner ikväll, jag vill bara skryta lite om att min fantastiska filmregissör ger mig sånglektioner för en kommande casting jag ska gå på. Exakt när castingen blir av vet vi inte, men det är åtminstone till en musikalföreställning som har spelats två gånger tidigare och som ska spelas i repris nästa år. Eftersom min filmregissör tror så starkt på mig och vill stötta mig så gott hon kan så har hon börjat ge mig sånglektioner, som sagt. Eller ja, ska vi vara kinkiga så är det väl mer tonlektioner jag har fått hittills, men det ska gå över till sånglektioner snart. Hon är verkligen fantastisk som hjälper mig så mycket och som stöttar mig så troget. Tack vare henne så är jag övertygad om att min kommande fantasyfilm kan bli riktigt lyckad. Att regissören ger sånglektioner är också ett plus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar