torsdag, augusti 06, 2015

Nya gotiska kläder!

Okej, jag tänker vara tydlig med en sak: I vanliga fall så HATAR jag shopping och modefrågor. Det är så tråkiga ämnen för mig så det finns inte, MEN jag kan inte låta bli att älska gotisk shopping. Morticia, Shock och Grothika, som alla säljer gotiska kläder, är älskvärda trots sina skyhöga priser. Jag älskar verkligen deras kläder, för de får mig att känna mig så himla vacker. Därför tänkte jag den här gången dela med mig av några bilder på ett fåtal av mina nya kläder från min tripp till Göteborg.



Visst, som sagt så var de inte billiga, men det var värt vartenda öre. Jag betalar hellre mer för bra kvalité än mindre för sämre kvalité. Klicka här så hittar ni en länk till Grothicas hemsida, där ni kan hitta deras fantastiska kläder och fabulösa accessoarer. Klicka här för att komma till Morticias Facebooksida. Till sist så hittar ni Shocks hemsida här. Kolla in sidorna och se om ni hittar någonting intressant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar