fredag, augusti 07, 2015

Lång dag - tvätt och fika!

God kväll, fina läsare! Hoppas att ni har en mysig kväll. Den här gången får ni tyvärr inte så mycket trevligt att läsa, jag har nämligen inte så mycket skrivenergi just nu, men kanske återvänder den snart. Aja, hursomhelst, idag har jag bara sprungit i tvättstugan och sedan träffat en väninna över en fika. Därför får ni inte så mycket att läsa den här gången, men jag ville ändå göra en liten uppdatering. Jag och min väninna talade om nästan allting tänkbart idag. Jag berättade om min resa till Göteborg, vi diskuterade konvent, feminism, förtryck, Autismspektrum, med mera, så det var ändå en trevlig eftermiddag.

Mycket mer finns det inte att säga om den här dagen. Jag har dessutom varit riktigt trött idag, så jag är inte i toppform för skrivande. Det här är definitivt inte mitt bästa inlägg hittills, men det har inte varit min bästa dag heller. Kommande inlägg blir bra mycket intressantare, det kan jag lova er. Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar