måndag, augusti 10, 2015

Café Fix!

God kväll, bästa läsare. Ikväll blir det inte något långt inlägg, men ändå något. Dagen började inte särskilt bra idag, faktiskt så var dagens inledning riktigt dålig, men det ska vi inte gå in på. Jag tänkte bara rekommendera ett kafé i Fridhemsplan kallat Café Fix, ett jättemysigt ställe. Jag var där några timmar med en väninna ikväll och fick tala av mig. Så mycket ångest som jag har haft på sistone så var det riktigt skönt att få tala av mig med någon som faktiskt förstår mig och respekterar mig, det behöver jag mer av.

Fast ja, vi ska inte komma ifrån kafé-ämnet för mycket. Det är som sagt ett jättefint ställe som har riktigt bra utbud av alternativ och även riktigt bra service. Personalen är riktigt trevliga och hjälpsamma. De välkomnar alltid med ett naturligt leende, de är riktigt vänliga och allt annat än stressade.

Ja, det blev inte mycket till recension, men jag tror inte att jag kan säga mycket mer. Trevligt ställe, bra service, bra utbud, även riktigt bra öppettider. Jag älskar verkligen det stället och rekommenderar det varmt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar