onsdag, juli 01, 2015

Röstskådespelerska sökes!

Hej! Nu efter mitt jättelånga inlägg om feminism och patriarkatets olika förtryck så ska vi nu komma in på någonting roligare, nämligen röstskådespeleri. En väninna till mig söker en röstskådespelerska som ska röstagera och sjunga i en animerad serie hon jobbar med. Hennes serie heter "Elementens magi". Hon bor i Stockholm, men eftersom det är röstskådespeleri och sång som gäller här så tror jag inte att ni behöver vara bosatta i Stockholm för att söka er till att vara med. Om ni har några frågor eller är intresserade så kan ni kontakta henne via mejl: aleksandra.oberg@gmail.com (Hon har gett mig sitt tillstånd att publicera hennes mejladress.) Hoppas att ni finner detta intressant och att min väninna hör från er snart.

2 kommentarer:

  1. För er som undrar hur det går och vill lyssna på låten så finns den på min blogg^^ http://elementensmagi.blogspot.se/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas nu verkligen att du får in seriösa sökare :)

      Radera