lördag, augusti 30, 2014

Förkyld och hängig

Hej, kära vänner! Igår blev det inte något blogginlägg skrivet, så vi försöker idag istället. Tyvärr blir det inte något intressant inlägg idag heller, jag ligger nämligen i soffan och är förkyld. Ja, det krassliga häromdagen övergick till en jobbig förkylning. Jag tror att jag är på bättringsvägen, men jag är ännu hängig. Idag tog jag en kort promenad för att handla, men det var allt jag orkade. Därefter var jag än en gång fullständigt slutkörd och landade på soffan alldeles utmattad. När jag blir bra igen ska ni få läsa intressantare inlägg igen. Egentligen skulle jag ha åkt till en väns födelsedagsfest idag, men självklart skulle förkylningen komma i vägen. Min bästis blev också förkyld och fick också avböja från festen. Aja, vad kan man göra? Bara vila och hoppas att man blir bättre snart. Nu ska jag återgå till att bara vila upp mig för att få tillbaka krafterna. Vi hörs snart igen, kära läsare. Ha en underbar dag och njut av solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar