fredag, januari 29, 2016

Ge mig råd!

God kväll, kära läsare! Ikväll är jag helt slutkörd efter att ha haft en tuff och aktiv vecka. Faktiskt så är jag så upptagen nuförtiden att jag knappt kan sova om nätterna, eller snarare: jag känner mig inte utvilad efter flera nätters sömn. Jag är konstant trött och det tar all energi att bara åka iväg för att handla några få saker. När jag blir riktigt trött så brukar jag isolera mig från omvärlden några dagar tills energin har återvänt. Det betyder givetvis inte att jag blir helt okontaktbar, men däremot att jag behöver några dagar på egen hand för att återta energin. Därför vill jag nu be er om råd. Vad skulle ni göra för att återfå energin efter att ha drabbats av stor utmattning som gränsar till utbrändhet? Finns det något spa ni kan rekommendera? Någon simhall där det inte är så mycket folk? Jag tar emot alla råd och förslag jag kan få. Jag kan inte genomföra alla, men är ändå tacksam för alla råd och förslag jag kan få. För stunden orkar jag inte ens sköta mitt hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar