söndag, juni 05, 2016

Jättelång bästispromenad!

Halloj! Min dator har varit avstängd några dagar nu, men det har ni nog vant er vid nu. Idag tänkte jag bara dela med mig av ett fint Djuröfoto som min bästis tog igår, men först skriva lite kort om vårt möte igår. Hon kom över till mig och vi tog två långa promenader. Först promenerade jag till Djuröbron för att möta upp henne, sedan promenerade vi tillsammans tillbaka till mig. Väl hemma hos mig drack vi en varsin kopp te, för att sedan gå iväg igen. Vi gick tillbaka till Djuröbron, sedan fortsatte vi över den och hittade en mysig liten strand. Jag doppade fötterna, som är slitna av att ha gått så mycket i först ett par skavsårsskapande skor och sedan ett par trasiga vinterskor. Efter att ha varit där en liten stund återvände vi tillbaka till mig igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar