lördag, februari 13, 2016

Stavsnäs hembageri!

Hej på er! När jag var ute på en promenad för en tid sedan i vintermörkret så sprang jag på ett kafé kallat "Stavsnäs hembageri". Stället ska tydligen vara en kafébar. Det var stängt när jag kom dit, men stället verkar mysigt. När det blir varmare ute ska jag ta med några vänner dit för att sitta på deras uteplats och fika. Det är trevligt vad mycket en kan hitta när h*n är ute på promenad i nya och mindre kända områden, som Stavsnäs.

 
Har du någonsin vägarna förbi Stavsnäs så tycker jag att du ska kolla in det här stället. Det verkar som sagt vara ett jättesupermysigt ställe. Det bästa är att det ligger allt annat än centralt. Så'nt är trevligt.

2 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt det verkar! Får passa på att gå dit och fika med dig när jag väl har möjlighet att hälsa på ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det tycker jag absolut att du ska :D <3 Jag har som sagt inte kollat in stället själv, men det verkar ändå mysigt ^_^

      Radera